ODLUKU
O RATIFIKACIJI SPORAZUMA O FINANSIRANJU PROGRAMA AKTIVNOSTI PREKOGRANIČNE SARADNJE BOSNA I HERCEGOVINA-SRBIJA ZA RAZDOBLJE 2021-2027. IZMEĐU EVROPSKE UNIJE KOJU PREDSTAVLJA EVROPSKA KOMISIJA I BOSNE I HERCEGOVINE KOJU PREDSTAVLJA DIREKCIJA ZA EVROPSKE INTEGRACIJE VIJEĆA MINISTARA BOSNE I HERCEGOVINE I VLADE REPUBLIKE SRBIJE KOJU PREDSTAVLJA MINISTARSTVO ZA EVROPSKE INTEGRACIJE
Član 1.
Član 2.
Član 3.
Broj 01-50-1-3762-34/23
29. decembra 2023. godine
Sarajevo
Predsjedavajući
Željko Komšić, s. r.
1 Uredba (EU) br. 2021/1529 Evropskog parlamenta i Vijeća od 15. septembra 2021. godine kojom se uspostavljaInstrument pretpristupne pomoći (IPA III), SL L 330, 20. 09. 2021, str. 1.
2 Također, tokom procesa programiranja, dokument "Savjeti za programiranje" koji je razvio CBIB+ korišten je kao ključna smjernica i koristan alat.
3 OJ L 330, 20.9.2021.
4 "Smjernice za implementaciju Zelene agende za Zapadni Balkan uz Saopćenje Komisije Evropskom parlamentu, Vijeću, Evropskom ekonomskom i socijalnom komitetu i Komitetu regija - Ekonomsko-investicioni plan za Zapadni Balkan", COM(2020) 641 konačna verzija, Brisel, 6.10.2020, SWD(2020) 223.
5 COM (2020) 641, 6.10.2020.
6 SWD (2020) 223, 6.10.2020.
7 Članove JTF-a su imenovali sledeći nadležni organi zemalja učesnica: 1) Fond "Evropski poslovi" AP Vojvodine; 2) Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja; 3) Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave; 4) Privredna komora; 5) Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture; 6) Ministarstvo unutrašnjih poslova; 7) Stalna konferencija gradova i općina; 8) Ured za saradnju sa civilnim društvom; 9) Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija; 10) Ministarstvo za evropske integracije; 11) Ministarstvo zaštite životne sredine; 12) Ministarstvo spoljnih poslova i 13) NAO - iz Srbije i 1) Direkcija za evropske integracije; 2) Ministarstvo spoljne trgovine i ekonomskih odnosa; 3) Ministarstvo civilnih poslova; 4) Vlada Federacije Bosne i Hercegovine; 5) Vlada Republike Srpske; 6) Brčko Distrikt BiH; 7) Savez lokalnih vlasti Republike Srpske i 8) Savez općina i gradova Federacije Bosne i Hercegovine - iz Bosne i Hercegovine.
8 Procjene, Zavod za statistiku općina i regija Srbije 2019.
9 Agencija za statistiku BiH, podaci Popisa iz 2013. godine
10 Saopćenje Komisije Evropskom parlamentu, Vijeću, Evropskom ekonomskom i socijalnom komitetu i Komitetu regija 2021 - Saopćenje o politici proširenja EU, Strazbur, 19.10.2021. COM(2021) 644
11 Eurostat, https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/Enlargement_countries_-_population_statistics#Population_and_age_structure
12 Republički zavod za statistiku, općine i regioni 2019.
13 Republički zavod za statistiku Srbijei 2019.
14 Agencija za statistiku BiH, http://www.bhas.ba/index.php?option=com_publikacija&view=publikacija_pregled&ids=1&id=5&n=Stanovni%C5%A1tvo
15 Saobraćaj BiH 2019, http://www.bhas.gov.ba/data/Publikacije/Bilteni/2020/TRA_00_2019_TB_00_BS.pdf
16 Program poslovanja JKP Duboko Užice, 2020
17 https://wits.worldbank.org/CountryProfile/en/Country/BIH/Year/LTST/TradeFlow/Export/Partner/all/
18 Republički zavod za statistiku, Bilten Istraživanje o radnoj snazi u Republici Srbiji 2019.
19 Zavod za statistiku Srbije, Anketa o zaposlenosti 2019.
20 Zavod za statistiku Republike Srpske, Anketa o radnoj snazi 2019.
21 https://www.statista.com/statistics/440654/share-of-economic-sectors-in-the-gdp-in-serbia/
22 OECD, https://www.oecd.org/south-east-europe/COVID-19-Crisis-in-Serbia.pdf
23 Formalno učenje se dešava u organiziranom i strukturiranom okruženju (kao što je u ustanovi za obrazovanje ili obuku ili na poslu) i eksplicitno je označeno kao učenje (u smislu ciljeva, vremena ili resursa). Formalno učenje je namjerno sa stanovišta učenika. Obično vodi do certifikacije. Informalno učenje, učenje koje je rezultat svakodnevnih aktivnosti vezanih za posao, porodicu ili slobodno vrijeme. Nije organiziran niti strukturiran u smislu ciljeva, vremena ili podrške učenju. Informalno učenje je u većini slučajeva nenamjerno iz perspektive učenika. Neformalno učenje je ugrađeno u planirane aktivnosti koje nisu izričito označene kao učenje (u smislu ciljeva učenja, vremena učenja ili podrške učenju), ali koje sadrže važan element učenja. Neformalno učenje je namjerno sa stanovišta učenika. Obično ne vodi do certifikacije. (Cedefop definicije)
24 https://www.rcc.int/pages/143/common-regional-market
25 https://www.rcc.int/docs/567/tirana-declaration-on-joint-regional-protocols-to-support-sustainable-tourism-recovery-and-growth-in-the-western-balkans
26 U slučaju da se smatra neophodnim da se ovaj ured uspostavi.
27 www.sanctionsmap.eu Napominjemo da je mapa sankcija IT alat za identifikaciju režima sankcija. Izvor sankcija proizilazi iz pravnih akata objavljenih u Službenom listu (OJ). U slučaju neslaganja između objavljenih pravnih akata i ažuriranja na web stranici prevladava verzija OJ.
28 Navedene institucije predstavljaju trenutnu strukturu koja je određena za indirektno upravljanje u program IPA II u obje zemlje. Odgovorne strukture će biti definirane i imenovane nakon usvajanja zakonodavstva i odgovarajućeg Okvirnog i finansijskog sporazuma unutar programa IPA III.
29 Navedene institucije predstavljaju trenutnu strukturu koja je određena za indirektno upravljanje u program IPA II u obje zemlje. Odgovorne strukture će biti definirane i imenovane nakon usvajanja programa IPA III zakonodavstva i odgovarajućeg Okvirnog i finansijskog sporazuma.
30 Eliminacija neuspješnih ponuda pet godina nakon završetka postupka nabavke.
31 Eliminacija neuspješnih prijava tri godine nakon zatvaranja postupka dodjele granta.
32 Za ugovore o uslugama ovaj korak uključuje ex-ante kontrole u vezi s odobravanjem užeg izbora.
33 www.sanctionsmap.eu. Karta sankcija je informatički alat za identifikaciju režima sankcija. Izvor sankcija proizlazi iz pravnih akata objavljenih u Službenom listu Evropske unije (SL). U slučaju nepodudarnosti između objavljenih pravnih akata i ažuriranja na web-stranici, mjerodavna je verzija u Službenom listu.
34 Ovaj odjeljak također treba opisati sve što su strukture prekogranične saradnje ili upravljačko tijelo proveli ili poduzeli za usmjeravanje tematskog klastera br. 5 (tj. ojačati kapacitete lokalnih vlasti koje učestvuju u provođenju programa).
2014 © JP NIO Službeni list Bosne i Hercegovine. Sva Prava Pridržana.